افتتاح ۴ طرح عمرانی، رفاهی و ورزشی در سنندج
کد خبر: 3987922
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

افتتاح ۴ طرح عمرانی، رفاهی و ورزشی در سنندج

شهردار سنندج گفت: در راستای خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان و همچنین رفع مشکلات سطح شهر طرح‌های متعدد عمرانی، رفاهی، خدماتی و ورزشی در سطح شهر اجرا و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح چهار طرح عمرانی، رفاهی و ورزشی در سنندجبه گزارش ایکنا از کردستان، حشمت‌اللە صیدی، شهردار سنندج، روز گذشته، 10 مردادماه در مراسم افتتاح و بهرەبرداری از چهار طرح عمرانی، ورزشی و رفاهی اظهار کرد: در راستای توسعه ورزش همگانی و ترغیب شهروندان به ورزش و افزایش نشاط و شادابی بین شهروندان زمین ورزش‌های ساحلی در میدان قانع بهاران احداث شد.

صیدی افزود: این زمین ورزشی در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع مخصوص ورزش‌های ساحلی از جمله فوتبال، والیبال، هندبال است و در جنب آن نیز هم مکانی به عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده که ظرفیت گنجایش 80 خودرو را دارد.

از دیگر طرح‌هایی کە با حضور استاندار و شهردار کردستان بە بهرەبرداری رسید، کارخانە تمام اتوماتیک جدید آسفالت در سنندج بود.

شهردار سنندج بیان کرد: کارخانه تمام اتوماتیک جدید آسفالت با ظرفیت 160 تن در ساعت با قابلیت استفاده از 20 درصد مصالح بازیافت (تراشه آسفالت) نیز جهت تأمین آسفالت مورد نیاز معابر شهری و پروژه ها و صرفه جویی در هزینه‌های عمرانی احداث شد.

وی ادامە داد: سیستم تغذیه مصالح سرد، سیستم خشک کردن مصالح، سیستم جمع آوری غبار و فیلر موجود در مصالح، برج تفکیک و میکس مصالح، کمپرسور هوا، کابین کنترل، پکیج پمپ قیر، سیستم تراشه آسفالت، سیستم خردایش و دیگر تجهیزات جانبی از لوازم امکانات این کارخانه آسفالت است.

احداث گذر ورزش و تندرستی در پارک پیشکسوت

شهردار سنندج در حاشیە احداث گذر ورزش و تندرستی در پارک پیشکسوت سنندج گفت: این گذر ورزشی شامل زمین والیبال، بسکتبال، بدمینتون، دارت، شطرنج، تنیس روی میز و اسکواش است.

احداث پارک به سبک باغ ایرانی در آبیدر

وی در مراسم احداث پارک به سبک باغ ایرانی در آبیدر اظهار کرد: این بوستان نخستین باغ ایرانی براساس پارامترهای باغ ایرانی بوده که به منظور توسعه سرانه فضای سبز و جذب فرصت‌های گردشگری در زمینی به مساحت 2 هکتار در مجاورت پیکره ایثار و مقاومت مردم کردستان احداث شد.

صیدی در پایان اضافه کرد: طراحی باغ به صورتی بوده که امکان برگزاری مراسم فرهنگی در محل بوستان وجود دارد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
captcha