راه‌یابی دهگلان به مرحله نهایی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان
کد خبر: 3987933
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

راه‌یابی دهگلان به مرحله نهایی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از راه‌یابی باشگاه کتابخوانی دهگلان به پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان خبر داد و گفت: این باشگاه کتابخوانی با مدیریت ابراهیم محمدی، یکی از باشگاه‌های ‌فعال سطح استان است.

عبیدالله رستمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان که از اوایل پاییز سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده بود به پایان راه رسید.

وی افزود: از بین 27 هزار باشگاه با 450 هزار عضو که در 1960 شهر و روستا تشکیل شده بود، نامزدهای مرحله نهایی این برنامه از سوی هیئت داوران آن اعلام شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از راه‌یابی باشگاه کتابخوانی دهگلان به پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان خبر داد و بیان کرد: این باشگاه کتابخوانی با مدیریت ابراهیم محمدی، یکی از باشگاه‌های ‌فعال سطح استان است.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، داوری‌ها در دو مرحله شهرستانی و مرحله نهایی کشوری برگزار شد، ادامه داد: از میان مستندات داوری شده در حله شهرستان 700 باشگاه، دو هزار فیلم و بیش از دو هزار نامه به دبیرخانه این دوره از جام باشگاه‌های کتابخوانی رسید.

رستمی افزود: آثار و فعالیت‌های باشگاه‌های کتابخوانی با توجه به شاخص‌های خلاقیت و ابتکار، فعالیت‌های ترویج کتابخوانی در فضای مجازی، میزان اثرگذاری فعالیت‌های، رسایی و شیوایی مستندات، توسط کارشناسان و متخصصان حوزه ترویج کتابخوانی و ادبیات کودک و نوجوان در سه بخش باشگاه برگزیده، نامه برگزیده و فیلم برگزیده بررسی و داوری شدند.

وی در پایان یادآور شد: هیئت داوران پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان پس از آثار رسیده به دبیرخانه مرکزی، تعداد 40 باشگاه، 40 نامه به نویسنده و 40 فیلم کوتاه را به عنوان نامزدهای راه‌یافته به مرحله نهایی معرفی کردند که باشگاه کتابخوانی دهگلان یکی از باشگاه‌های برگزیده در این دوره از جام بوده است.

انتهای پیام
captcha