تجلیل از برگزیدگان بخش هنرهای تجسمی جشنواره «وقف؛ چشمه همیشه جاری»
کد خبر: 3987977
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

تجلیل از برگزیدگان بخش هنرهای تجسمی جشنواره «وقف؛ چشمه همیشه جاری»

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از معرفی برگزیدگان بخش تجسمی هفتمین جشنواره سراسری «وقف؛ چشمه همیشه جاری» به میزبانی استان کردستان خبر داد و گفت: در مراسم اختتامیه این جشنواره از نفرات برگزیده تجلیل شد.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: استان کردستان میزبان بخش هنرهای تجسمی هفتمین دوره جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» بوده است.

وی با اشاره به برگزاری بخش هنرهای تجسمی در دو بخش نقاشی، طراحی گرافیک و کاریکاتور افزود: اختتامیه هفتمین جشنواره «وقف؛ چشمه همیشه جاری» در هشت رشته تخصصی ادبی، آثار پژوهشی، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، عکاسی، فضای مجازی، خبر و رسانه و چندرسانه‌ای روز گذشته، 10 مردادماه در سالن اجتماعات ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان بیان کرد: براساس رأی هیدت داوران برترین‌های بخش هنرهای تجسمی شامل نقاشی، طراحی، گرافیک و کاریکاتور به میزبانی استان نیز معرفی و تجلیل شدند.

در بخش نقاشی و تصویرسازی

هلاله قادری از کردستان
زهرا ملکی از کردستان
زهره محمدی معین از اصفهان

همچنین در این بخش زهرا مقدم از کرمانشاه، سامان جعفری از تهران، حمیده شاهدنیا از قزوین و آرام علایی اردبیلی از البرز شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش گرافیک(طراحی پوستر و تایپوگرافی)

علیرضا عزیزی بهروز از قم
مرتضی تقی بیگی از قم
محمود بازار از خراسان رضوی

همچنین در بخش گرافیک(طراحی پوستر) از محمدحسین رمضانی از تهران، مستوره سرحدی از البرز، سیدمحمد مهدی سیدی‌نیا از اصفهان، عباس محمدجو از قم و محسن جعفری از یزد تقدیر شد.

در بخش کاریکاتور(کارتون)

محمود نظری از همدان
مهدی عزیزی از مرکزی
محمدرضا حق شناس از کردستان

در بخش کارتون

فرشید فصیحی از سیستان و بلوچستان
مهدیه صباغ از آذربایجان شرقی
معصومه موسوی از تهران

رسول حاجی‌زاده از اردبیل و علی شافعی از گلستان شایسته تقدیر شناخته شد.

انتهای پیام
captcha