اعلام فراخوان چهارمین دوره مسابقات حفظ قرآن ویژه طلاب بانو در کردستان
کد خبر: 3988117
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

اعلام فراخوان چهارمین دوره مسابقات حفظ قرآن ویژه طلاب بانو در کردستان

کارشناس امور بانوان معاونت فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از اعلام فراخوان ثبت‌نام در چهارمین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون بانوی استان کردستان خبر داد.

ناهید کرمی، کارشناس امور بانوان معاونت فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فراخوان ثبت‌نام در چهارمین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون بانو از 11 مردادماه اعلام شد.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان تا 19 مردادماه جاری فرصت دارند تا در این دوره از مسابقات قرآنی ثبت‌نام کنند، افزود: حفظ سوره «تکویر» و «انفطار» برای چهارمین دوره مسابقه حفظ سوره قرآن کریم ویژه بانوان طلاب و روحانی استان در نظر گرفته شده است.

کارشناس امور بانوان معاونت فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اینکه در آزمون پیشرو از محفوظات سوره‎های تکویر و انفطار پرسش به عمل خواهد آمد، بیان کرد: زمان برگزاری دقیق آزمون متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری سه دوره از مسابقات حفظ قرآن ویژه طلاب بانو ادامه داد: اولین دوره مسابقات حفظ قرآن با سوره مبارکه نباء شروع شده است و در مراحل بعدی سوره‌های بعد تا حفظ یک جزء کامل قرآن ادامه خواهد داشت.

کرمی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این آزمون با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی در ۲۳ مردادماه جاری برگزار می‌شود.

وی تشویق هرچه بیشتر جامعه هدف به حفظ قرآن و انس و الفت بیشتر با قرآن را مهمترین هدف از برگزاری مسابقات حفظ قرآن ویژه طلاب و روحانیون دانست و یادآور شد: این دوره مسابقات به همت واحد امور بانوان معاونت فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha