اعلام فراخوان ثبت‌نام مدرسه علوم دینی اهل سنت سنندج
کد خبر: 3988206
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

اعلام فراخوان ثبت‌نام مدرسه علوم دینی اهل سنت سنندج

مدیر مرکز تخصصی علوم اسلامی امام شافعی(رض) سنندج از اعلام فراخوان ثبت‌نام مدرسه علوم دینی اهل سنت و دارالتحفیظ امام شافعی سنندج از ابتدای مردادماه خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا ۱۰ شهریورماه فرصت ثبت‌نام را دارند.

عبدالسلام کریمی، مدیر مرکز تخصصی علوم اسلامی امام شافعی(رض) سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مدرسه علوم دینی اهل سنت در سال تحصیلی 1401 - 1400 در بخش آقایان در پنج مقطع و در بخش بانوان در چهار مقطع پذیرش خواهند شد.

وی از اعلام فراخوان ثبت‌نام مدرسه علوم دینی اهل سنت و دارالتحفیظ امام شافعی سنندج از ابتدای مردادماه در استان خبر داد و افزود: علاقه‌مندان تا 10شهریورماه فرصت ثبت‌نام در این مدرسه علوم دینی را دارند.

مدیر مرکز تخصصی علوم اسلامی امام شافعی(رض) سنندج بیان کرد: از طلاب متقاضی آزمون تعیین پایه تحصیلی و یا تعیین سطح گرفته می‌شود و در صورت محرز شدن توانایی متقاضی را در پایه مربوط به خود پذیرش خواهند کرد.

وی مدت دوره تحصیلی در مدرسه امام شافعی را شش سال بیان کرد و افزود: این مدت زمان به صورت دو دوره سه ساله سطح یک و سطح دو تعیین شده که به طلاب بعد از پایان این دوره اجازه‌نامه افتاء و تدریس اعطا خواهد شد.

کریمی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان مقطع کارشناسی پذیرش نخواهند شد، اظهار کرد: دارا بودن مدرک دیپلم و یا مدرک معادل حوزوی، سن متقاضی باید بالای 18 سال، برخورداری از سلامت روحی، التزام و تعهد به اتمام دوره تحصیلی، تأییدیه اخلاقی و اجتماعی از معتمدان مسجد از شرایط عمومی ثبت‌نام در این مدرسه بوده است.

انتهای پیام
captcha