کارگاه بین‌المللی شورای جهانی صنایع‌دستی به صورت مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3988241
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰

کارگاه بین‌المللی شورای جهانی صنایع‌دستی به صورت مجازی برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ورکشاپ‌های بین‌المللی به صورت مجازی در ماه‌های اوت و سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۱ مرداد تا ۱۲ شهریور ۱۴۰۰) از سوی شورای جهانی صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

کارگاه بین‌المللی مجازی برگزار می‌کندبه گزارش ایکنا؛ ویدا توحدی امروز سه‌شنبه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۰ با اعلام این خبر افزود: این دوره‌های آموزشی برای دبیران و مسئولان شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی، تشکل‌ها و نهادهای مردمی فعال و جامعه هدف صنایع‌دستی در قالب سمینار برنامه‌ریزی و طراحی شده است.

مدیرکل آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: هر سمینار هر روز از ساعت ۱۲ تا ۱۴:۳۰ به وقت تابستانی بریتانیا برگزار می‌شود و دوره زمانی آن برحسب نیاز رشته، از یک تا سه روز متغیر خواهد بود.

او ادامه داد: زبان اصلی سمینارها انگلیسی است، اما چنانچه در فرم ثبت نام، عنوان و روز دوره آموزشی و درخواست ترجمه به زبان‌های دیگر قید شود، احتمال دارد امکان ترجمه فراهم شود.

توحدی اضافه کرد: توسعه مشارکت و نظارت عموم بر بخش صنایع‌دستی، ابزارهای مالکیت معنوی و پاسداری از شهرها و روستاها، مناطق و بخش صنایع‌دستی، شناسایی پدیدآورندگان آثار اصیل در داخل مرزهای فرهنگی جوامع برای نوآوری‌های معتبر، ایجاد برندسازی برای مناطق و شهرها و روستاهای صنایع‌دستی، شناسایی محتوا و تکنیک‌های دیجیتالی شدن و مجازی‌سازی، به دست آوردن شواهد و مدارک تجربی از آمار و داده‌ها برای حمایت از این هنر صنعت و گنجاندن اقتصاد چرخشی در بخش صنایع‌دستی عناوین این ورک‌شاپ‌ها هستند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع بیشتر و رزرو و ثبت نام به سایت https://www.eventbrite.co.uk/o/world-crafts-council  مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha