آغاز پویش سوگواری «هر خانه یک پرچم» در اردبیل
کد خبر: 3989448
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

آغاز پویش سوگواری «هر خانه یک پرچم» در اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، پویش سوگواری هر «خانه یک پرچم» در استان اردبیل آغاز به کار کرد.

آغاز پویش سوگواری «هر خانه یک پرچم» در اردبیلنادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: در پویش مردمی «هر خانه یک پرچم»، سهم هر اردبیلی نصب یک پرچم عزا در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان است.

وی تصریح کرد: این پویش مردمی به همت کانون‌های مساجد اردبیل و با مشارکت گروه‌های جهادی بسیج، پایگاه‌های مقاومت، حلقات صالحین، هیئت‌های مذهبی، مساجد، محلات و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در استان اردبیل اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، افزود: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های به وجود آمده در اثر شیوع این ویروس، سیمای محرم گونه شهر‌ها و روستا‌ها نیز باید تقویت شود که در این راستا این پویش مردمی راه‌اندازی شده است.

سقاء، بیان کرد: از مردم حسینی استان دعوت می‌شود، طبق رسوم دیرینه سر در ساختمان‌ها، منازل و مجتمع‌های مسکونی خود را با پرچم‌ها و نشانه‌های عاشورایی تزئین کنند و در اجرای این پویش مردمی مشارکت و همکاری نمایند.

خبرنگار: ابراهیم عزیززاده

انتهای پیام
captcha