فروش بیش از ۱۴ میلیارد ریال کتاب در کتابفروشی‌های کردستان
کد خبر: 3989713
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

فروش بیش از ۱۴ میلیارد ریال کتاب در کتابفروشی‌های کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از فروش بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال کتاب در طرح تابستانه کتاب توسط ۵۵ کتابفروشی استان کردستان خبرداد.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، عبیدالله رستمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اتمام طرح «تابستانه کتاب» در 15 مردادماه امسال اظهار کرد: طرح تابستانه کتاب از 9 مردادماه به مدت یک هفته همزمان با سراسر کشور در استان کردستان اجرا شد.

وی به ثبت‌نام 55 کتابفروشی استان در اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: مردم فرهنگی استان کردستان از این کتابفروشی‌ها ۱۳ هزار و ۲۵۳ جلد کتاب خریداری کردند که ارزش این میزان کتاب بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه کردستان جزو 10 استان‌های پرفروش کتاب در این طرح بوده است، بیان کرد: استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، خوزستان، مازندران و کردستان جزو 10 استان برتر کشور در اجرای این طرح بوده‌اند.

وی به تخفیف 20 درصدی در عرضه کتاب‌های این طرح اشاره کرد و افزود: سقف خرید برای هر نفر در طرح تابستانه کتاب براساس کد ملی سه میلیون ریال بود.

رستمی در پایان یادآور شد: مردم استان کردستان در طرح بهارانه کتاب امسال نیز  ۱۰ میلیارد و ۸۷۴ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۳۵۱ ریال کتاب خریداری کردند و در فصل بهار نیز جزو استان‌های برتر کشور بودند.

انتهای پیام
captcha