قیام امام حسین(ع) سراسر از آموزه‌های نورانی برای بشریت است
کد خبر: 3989848
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
استاندار هرمزگان:

قیام امام حسین(ع) سراسر از آموزه‌های نورانی برای بشریت است

استاندار هرمزگان با صدور پیامی ضمن تسلیت ایام محرم، گفت: قیام حضرت امام حسین(ع) سراسر از درس و آموزه‌های نورانی برای بشریت است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان، امروز، 19 مردادماه، با صدور پیامی، فرارسیدن ايام سوگواری و عزاداری شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع) و ياران باوفای ايشان را تسلیت گفت.

در متن پیام استاندار هرمزگان آمده است:

«ماه محرم يادآور قيام خونين حضرت اباعبدالله الحسين(ع) در برابر ظالمان و ستمگران است، قيامی كه به نهضت عاشورا مبدل گرديد و برای هميشه تاريخ به عنوان الگوی آزادی خواهان عالم ماندگار شد.

قیام حضرت امام حسین(ع) سراسر درس و آموزه‌های نورانی برای بشریت است و این امام همام با نثار خون خود در راه حفظ دين مبين اسلام به بشريت درس آزادگی آموخت و اين راه را به همگان نشان داد كه بايد تا آخرين قطره خون در برابر ظلم ايستادگی و مقاومت نمود.

 نهضت عاشورای حسینی(ع)، راه آزادگی، دفاع از حق، ایستادگی و مبارزه با ستمگران و ظالمان را به خوبی به همگان نشان داد تا آزادی خواهان عالم برای همیشه تاریخ این راه را الگوی حرکت خود قرار دهند.

 انقلاب اسلامی ايران نیز با تأثیرپذیری از حركت حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و ياران باوفای ایشان شكل گرفت و الگوی جوانان اين سرزمين كه در راه دفاع از اين آب و خاک و همچنين صيانت از ارزش‌های اسلامی، با ایثارگری جان خود را تقديم نموده‌اند، بزرگ‌مردانی همچون حضرت امام حسين(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و ديگر شهدای دشت نينوا هستند.

این‌جانب فرارسيدن ايام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع) و ياران باوفای ايشان را به تمامی مسلمانان، به خصوص ملت شريف و مسلمان ايران اسلامی و مردم مؤمن و ولايتمدار استان هرمزگان تسليت عرض می‌نمایم و اميدوارم عزاداری‌های همگان در ماه محرم، مورد قبول درگاه احديت قرار گيرد.

همچنین شفای عاجل همه بیماران به خصوص بیماران مبتلا به کرونا را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم و امیدوارم با دعاهای همگان در این ماه، شاهد ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا باشیم.»

انتهای پیام
captcha