سوگواره «شعر عاشورایی» به میزبانی دورود برگزار می‎شود
کد خبر: 3990562
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

سوگواره «شعر عاشورایی» به میزبانی دورود برگزار می‎شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود بیان کرد: سوگواره استانی شعر عاشورایی با عنوان «ما ملت امام حسینیم» با حضور شاعران مطرح استان لرستان به میزبانی شهرستان دورود برگزار می‎شود.

سوگواره استانی «شعر عاشورایی» در لرستان برگزار می‎شودبه گزارش ایکنا از لرستان، علی‌محمد زیدوندی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود، 23 مرداد در گفت‌وگوی خبری با اصحاب رسانه، گفت: سوگواره استانی شعر عاشورایی با عنوان «ما ملت امام حسینیم» با حضور شاعران مطرح استان لرستان به میزبانی شهرستان دورود برگزار می‎شود.

وی با بیان این سوگواره با هدف ترویج و آشنایی با آموزه‎های ارزشمند قیام عاشورای حسینی برگزار می‎شود و هر شاعر می‌تواند حداکثر دو شعر با موضوعات مرتبط با نهضت عاشورا به این سوگواره ارسال کند، اظهار کرد: اشعار ارسالی باید به‌صورت تایپ شده و در فرمت PDF باشد. به نفرات اول تا سوم هدایایی به همراه لوح تقدیر و به نفرات چهارم تا دهم لوح تقدیر اعطا خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا 10 شهریورماه اعلام شده است که در تاریخ 13 شهریور آثار راه‌یافته توسط داوران داوری و در پایان در زمان برگزاری همایش در تاریخ 16 شهریورماه سال جاری برگزیدگان معرفی خواهند شد.

زیدوندی ضمن درخواست از شاعران استان لرستان جهت  حضور در این رخداد فرهنگی، اظهار کرد: شاعران می‌توانند آثار خود را به شماره واتساب 09161654257 و یا به آدرس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود، فرهنگ‌سرای مهر، دبیرخانه سوگواره شعر عاشورایی ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha