اجرای طرح منع ترددهای غیرضروری در اردبیل
کد خبر: 3990812
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

اجرای طرح منع ترددهای غیرضروری در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: از ورود و خروج خودروهای غیربومی به استان اردبیل به‌غیر از موارد ضروری تا ۵ شهریورماه جاری با همکاری نیروی انتظامی ممانعت به‌‌عمل می‌آید.

اجرای طرح منع ترددهای غیرضروری در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، ۲۳ مردادماه، از تعطیلی اصناف و ادارات به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی و گروه‌های شغلی ضروری از روز دوشنبه تا شنبه، ۳۰ مردادماه خبر داد.

وی افزود: براساس تصویب در ستاد ملی مدیریت کرونا این تعطیلی در تمام استان‌ها اجرایی بوده و در اردبیل نیز عملیاتی می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: ممنوعیت تردد بین استان‌ها نیز از دیگر مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا است که در قالب این مصوبه از فردا یکشنبه ۲۴ مرداد ماه تا پنجم شهریور ماه، سال‌جاری اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح، از ورود و خروج خودروهای غیربومی به استان اردبیل به‌غیر از موارد بسیاری ضروری و خودروهای خدمات‌رسان و سوخت‌رسان با همکاری نیروی انتظامی ممانعت به‌‌عمل می‌آید.

بهنام جو اظهار امیدواری کرد با این دو ممنوعیت و رعایت پروتکل‌ها شاهد کاهش ابتلا، بستری و فوتی از هفته آینده باشیم.

استاندار اردبیل، تصریح کرد: در استان با توجه به جهش بالای کرونا و افزایش تعداد بستری‌های کرونا، قرارگاه عملیاتی کرونا به‌صورت شبانه روزی فعال شده است.

وی تاکید کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۱۳۳ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان به ۷۶۹ نفر رسید.

بهنام‌جو به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: برگزاری مراسمات عزاداری ماه محرم نیز باید در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌خصوص با استفاده از ماسک برگزار شود.

انتهای پیام
captcha