موفقیت علمی و فرهنگی دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی شود
کد خبر: 3990814
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

موفقیت علمی و فرهنگی دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی شود

استاندار کردستان با درخواست از رسانه‌های گروهی، صدا و سیمای مرکز استان و کلیه صاحب‌نظران برای توجه و پرداختن به موضوع موفقیت دانش‌آموزان، اظهار کرد: شایسته است که به نحو مقتضی دانش‌آموزان برگزیده مورد تشویق قرار گیرند.

به گزارش ایکنا از کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز، 24 مردادماه در چهارمین نشست شورای آموزش‌و‌پرورش استان از زحمات اعضای شورا و هم چنین اهتمام مدیر کل و مجموعه آموزش و پرورش و کلیه فرهنگیان استان در راستای پیگیری اقدامات و مأموریت‌های محوله تشکر کرد.

وی با اشاره به درخشش دانش آموزان استان در المپیاد های علمی و نانو، موفقیت‌های کسب شده و راه یابی ۱۱۴ دانش‌آموز استان به مرحله دوم المپیاد نانو را نشان‌دهنده استعدادهای درخشان دانش‌آموزان مستعد استان دانست.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان با بیان اینکه مجموعه آموزش‌و‌پرورش برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان تلاش می‌کند، موفقیت‌های کسب شده را به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان و هم چنین دبیران، مدیران مدارس و کلیه دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت استان تبریک گفت.

وی با درخواست از رسانه‌های گروهی، صدا و سیمای مرکز استان و کلیه صاحب‌نظران برای توجه و پرداختن به موضوع موفقیت دانش‌آموزان، اظهار کرد: شایسته است که به نحو مقتضی دانش‌آموزان برگزیده مورد تشویق قرار گیرند.

مردانیا گزارش ارائه شده در مورد پروژه مهر، تمهید مقدمات و اقدامات انجام شده برای آغاز سال تحصیلی جدید را رضایت‌بخش دانست و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان در راستای بازگشایی مدارس به آموزش و پرورش کمک کنند تا در صورت فراهم شدن شرایط مناسب، مدارس بازگشایی و کلاس‌های درس حضوری تشکیل شود.

وی بر آماده‌سازی فضاهای آموزشی به ویژه تکمیل و تحویل پروژه‌های آموزشی به خصوص فضاهای آموزشی مورد نیاز مناطق نایسر و آساوله سنندج، شهرستان مریوان و سایر نقاط تأکید کرد و گفت: در فرصت باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی جدید باید فضاهای مورد نیاز با جدیت آماده‌سازی و پروژه‌های آموزشی پیگیری و تا مهر ماه ۱۴۰۰ تحویل شود.

استاندار کردستان اقدامات انجام شده در راستای واکسیناسیون معلمان را خوب ارزیابی و یادآور شد: امیدواریم به زودی فرهنگیان باقی مانده نیز تا آغاز سال تحصیلی جدید واکسن تزریق کنند.

انتهای پیام
captcha