مسابقه «دلنوشته‌های عاشورایی» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3991242
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹

مسابقه «دلنوشته‌های عاشورایی» در اردبیل برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، از برگزاری مسابقه پیامکی «دلنوشته‌های عاشورایی» همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد.

مسابقه «دلنوشته‌های عاشورایی» در اردبیل برگزار می‌شودنادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در گفت‌وگو‌ با ایکنا از اردبیل، از برگزاری مسابقه پیامکی «دلنوشته‌های عاشورایی» همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منکر و ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه فرهنگی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل و موسسه فرهنگی هنری تصویر هنر آرتا برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: علاقمندان برای مشارکت در این مسابقه می‌توانند زیباترین، تاثیرگذارترین و کوتاه ترین جمله خود را با موضوع ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و حماسه حسینی به صورت پیام کوتاه به شماره ۱۰۰۰۸۹۴۰۴۵۱ ارسال کنند.

وی یادآور شد: متن پیامک باید ۲۰ الی ۱۲۰ کاراکتر باشد، شرایط سنی آزاد و این مسابقه ویژه استان اردبیل است.

سقاء ادامه داد: شرکت‌کنندگان می‌بایست پیام خود را به همراه نام و نام خانوادگی تا پنجم شهریورماه، سال‌جاری ارسال کرده و در این مسابقه شرکت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، بیان کرد: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در بین آحاد مختلف جامعه از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه فرهنگی است.

انتهای پیام
captcha