مسابقه عکاسی «بصیرت عاشورایی» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3991566
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

مسابقه عکاسی «بصیرت عاشورایی» در البرز برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی اوقاف البرز از برگزاری مسابقه عکاسی بصیرت عاشورایی خبرداد و گفت: این مسابقه با همکاری مرکز افق امامزاده حیدر(ع) کلاک کرج برگزار می‌شود.

مسابقه عکاسی«بصیرت عاشورایی» در البرز برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، علی علی‌اکبری، مدیر روابط عمومی اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری مسابقه عکاسی بصیرت عاشورایی در این استان خبرداد و گفت: تعمیق‌بخشی نگاه مردم به محرم، شناساندن حادثه عاشورا از زاویه هنر به مردم آزاده جهان، تقویت و تبادل تجربه‌های هنری میان هنرمندان فعال، توسعه و ترویج فرهنگ محرم و عزاداری و شناسایی زیبایی و زوایای پنهان عزاداری محرم از اهداف برگزاری این مسابقه است.

وی با بیان اینکه موضوعات این مسابقه شامل محرم و شهدا، محرم و روضه‌خانگی، محرم و کودکان و نوجوانان، محرم و نماز ظهرعاشورا، محرم و جلوه های عاشورایی، محرم و نصب پرچم سر در منازل، محرم و غذاهای نذری است، خاطرنشان کرد: در دوران امام حسین(ع) تنها کسانی که اهل بینش و بصیرت بودند، توانستند راه هدایت را تشخیص دهند به همین دلیل پیام‌های این نهضت الهی باید در قالب‌های مختلف و با زبان روز بازگو شود تا راهگشای مسائل امروز باشد و نباید خود را برای بیان این ارزش‌ها محدود کرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز، کاربردی‌کردن پیام‌های عاشورا را مهم‌ترین رویکرد این مسابقه دانست و افزود: علاقمندان برای حضور در این مسابقه تا پنجم شهریورماه فرصت دارند عکس‌های خود را در دو بخش عکاسی حرفه‌ای و موبایل به شماره واتس آپ 09910278453 ارسال کنند.

علی‌اکبری با بیان اینکه قوانین شرکت در این سوگواره اطلاع‌رسانی شده است، عنوان کرد: از عموم مردم استان البرز به ویژه علاقمندان به هنر عکاسی دعوت می‌کنیم تا با شرکت در این مسابقه بزرگ به معرفی فرهنگ غنی عزاداری حسینی در استان البرز از دریچه دوربین بپردازند.

انتهای پیام
captcha