فعالیت 25 موسسه قرآنی البرز در ایام محرم
کد خبر: 3992103
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

فعالیت 25 موسسه قرآنی البرز در ایام محرم

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز به مشارکت 25 موسسه قرآنی استان در برگزاری مراسم سوگواری محرم اشاره کرد و افزود: این موسسات علاوه‌بر برگزاری کلاس‌های تخصصی قرآن، اقدام به برگزاری مراسم روضه‎‌خوانی، مداحی و سینه‌زنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کردند.

فعالیت 25 موسسه قرآنی البرز در ایام محرم

حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: در دهه اول محرم 25 موسسه قرآن با اجرای برنامه‌های مختلف قرآنی فعالیت داشتند.

وی برگزاری کلاس‌های تخصصی روخوانی، روانخوانی، تجوید و قرائت قرآن برای مداحان را یکی از برنامه‌های موسسات قرآنی استان ذکر کرد و گفت: این موسسات در دهه اول محرم در برگزاری دوره‌های تخصصی قرآن برای هیئت‌های مذهبی استان مشارکت داشتند.

این مسئول تصریح کرد: در این ایام تمام موسسات علاوه‌بر برگزاری کلاس‌های تخصصی قرآن، با سیاه‌پوش کردن و فضاسازی محیط مؤسسه، اقدام به برگزاری مراسم روضه‎‌خوانی، مداحی و سینه‌زنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کردند.

ولائی‌برحق، برگزاری محافل انس با قرآن، کرسی تلاوت، اعزام قاری و مدرس قرآن به هیئت‌های مذهبی استان را از دیگر برنامه‌های مؤسسات قرآنی در دهه اول محرم ذکر کرد.

انتهای پیام
captcha