۲۰۰ برنامه در بقاع شاخص کهگیلویه‌وبویراحمد اجرایی شد
کد خبر: 3992231
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

۲۰۰ برنامه در بقاع شاخص کهگیلویه‌وبویراحمد اجرایی شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰۰ برنامه در بقاع متبرکه شاخص استان در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی اجرا شد.

۲۰۰ برنامه در بقاع شاخص کهگیلویه‌وبویراحمد اجرایی شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی اوقاف استان، حجت‌الاسلام عباس نصیر‌ الاسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: همچنین پنج هزار پرس غذا در سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه و توزیع شد.

وی با بیان اینکه 6 کاروان و دسته عزاداری و حضور 20 مبلغ از دیگر برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی بود، افزود: از دیگر برنامه‌های اجرا شده در دهه اول محرم در استان، آماده سازی فضاهای روباز و جایگاه در بقاع متبرکه، اجرای مراسم تعویض پرچم بقاع و مراسم اذان عزا در شب اول محرم و برگزاری مراسم عزاداری در صحن بقاع متبرکه با رعایت شیوه نامه‌ها و فاصله اجتماعی بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی، برگزاری نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا در صحن بقاع متبرکه و خیابان‌های اطراف، اجرای برنامه چهار پایه‌خوانی در تاسوعا و عاشورا حسینی و راه‌اندازی کاروان‌های عزا در مناطق مسکونی و خیابان‌ها و برگزاری روضه‌های خانگی از دیگر برنامه‌های اجرا شده است.

انتهای پیام
captcha