سرپرست جدید مدرسه علمیه قائمیه فرخشهر منصوب شد
کد خبر: 3992712
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

سرپرست جدید مدرسه علمیه قائمیه فرخشهر منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید مدرسه علمیه قائمیه فرخشهر با حضور سرپرست حوزه علمیه استان در محل این مدرسه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به‌نقل از خبرگزاری حوزه، مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید مدرسه علمیه قائمیه فرخشهر با حضور سرپرست حوزه علمیه استان در محل این مدرسه برگزار شد. در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام مراد نصرالله‌زاده، مدیر سابق مدرسه علمیه قائمیه فرخشهر، حجت‌الاسلام صادق ثابتی به‌عنوان سرپرست جدید این مدرسه معرفی شد.

حجت‌الاسلام سعیدی، سرپرست حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، در این مراسم وظیفه اصلی طلاب را خدمت به مردم و ارتقای سطح معنویت در جامعه دانست و اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری همه طلاب باید خوب درس بخوانند و تزکیه نفس کنند. طلاب مدارس علمیه استان، در درس خواندن هدف اعلی را اجتهاد بدانند و در این مسیر تلاش کنند، خدا در این مسیر و به طلبه اهل علم و اخلاق کمک خواهد کرد و این را تضمین فرموده است.

سرپرست حوزه علمیه استان بیان کرد: تجلی اعتقادات در جامعه امروزی بیشتر است و طلاب باید از این ظرفیت استفاده کنند، تهذیب و تحصیل در حوزه علمیه دو عنصر راهگشای زندگی طلبگی‌ است و طلاب می‌بایست با تقویت این دو عنصر، جامعه را نیز تغییر دهند.

وی تصریح کرد: در حوزه‌های علمیه افکار گوناگونی وجود دارد ولی این اختلافات نباید در پیشبرد عملی نمود پیدا کند و همه باید برای ارتقای مدارس علمیه سعی و کوشش کنند.

انتهای پیام
captcha