برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن در مدرسه علوم دینی اهل سنت سنندج
کد خبر: 3995793
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن در مدرسه علوم دینی اهل سنت سنندج

مدیر مدرسه علوم دینی و دارالتحفیظ امام شافعی سنندج گفت: این مدرسه در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی به برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن در رشته‌های مختلف اقدام کرده است.

سید زکریا حسینی، مدیر مدرسه علوم دینی و دارالتحفیظ امام شافعی سنندج، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مدرسه علوم دینی امام شافعی(رض) سنندج در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی به برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن در شته‌های مختلف اقدام کرده است.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام این مدرسه از 10 شهریورماه در سنندج افزود: در فراخوان جدید مدرسه علوم دینی امام شافعی در رشته‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید(حلیة‌القرآن، آسان و مصور) حفظ قرآن، صرف و نحو مقدماتی، شرعیات(فتح‌القریب) دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند که در پایان دوره برای شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره صادر می‌شود.

مدیر مدرسه علوم دینی و دارالتحفیظ امام شافعی سنندج بیان کرد: طلاب، حفاظ سابق و در حال تحصیل، مربیان، قرآن‌آموزان صحن عمومی مسجد که در هر کدام از این دوره‌ها شرکت کرده‌اند، می‎‌توانند برای دریافت گواهینامه دوره به مرکز مراجعه کنند.

وی یادآور شد: چاپ و صدور گواهینامه مستلزم پرداخت هزینه بوده و هزینه‌های کسب شده صرف امورات مدرسه علوم دینی امام شافعی(رض) و نشریه فرهنگی – اجتماعی قبا هزینه می‌شود.

انتهای پیام
captcha