اعلام فراخوان نهمین دوره جشنواره منطقه‌ای «شعر انتظار»
کد خبر: 3996533
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

اعلام فراخوان نهمین دوره جشنواره منطقه‌ای «شعر انتظار»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری نهمین دوره جشنواره منطقه‌ای «شعر انتظار» ۲۵ مهرماه سال جاری در مجتمع امیر نظام گروسی شهرستان بیجار خبر داد و گفت: فراخوان این جشنواره از امروز، ۲۰ شهریورماه اعلام شده است.

عبید رستمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: هرساله همزمان با آغاز ولایت امام زمان(عج) جشنواره منطقه‌ای «شعر انتظار» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نهمین دوره این جشنواره منطقه‌ای در 25 مهرماه سال جاری، افزود: فراخوان نهمین دوره جشنواره منطقه‌ای «شعر انتظار» از امروز، 20 شهریورماه در استان‌های غربی کشور اعلام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره فرهنگی را ۱۰ مهرماه ۱۴۰۰ اعلام و بیان کرد: در این جشنواره هنرمندان استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی و قزوین می‌توانند شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش کُردی و فارسی برگزار می‌شود، ادامه داد: هر هنرمند حداقل می‌تواند در یک یا دو بخش و هر بخش حداقل دو اثر و حداکثر پنج اثر ارسال کند.

رستمی با اعلام اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق واتساپ به شماره‌های 09366897910 و 09186631254 ارسال کنند، افزود: هر اثر باید برای نخستین بار در جشنواره شرکت کرده باشد و آثار ارسالی که در جشنواه‌های قبلی شرکت کرده باشند، مورد داوری قرار نمی‌گیرند.

وی در پایان یادآور شد: آیین اختتامیه و مراسم اهدای جوایز و شعرخوانی به‌صورت مجازی و حضوری در صورت امکان همزمان با آغاز امامت امام زمان(عج) 25 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha