راه برای پیشرفت و آبادانی استان کردستان هموار خواهد شد
کد خبر: 3997017
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲

راه برای پیشرفت و آبادانی استان کردستان هموار خواهد شد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه باید رفع مشکلات شهری و روستایی در شهرستان بیجار به اولویت نخست مسئولان استان کردستان تبدیل شود، افزود: به همت مردم و مسئولان، راه برای پیشرفت و آبادانی استان کردستان و بالطبع آن شهرستان بیجار هموار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان صبح امروز، 21 شهریورماه در سفر یک‌روزه به شهرستان بیجار و در دیدار با امام جمعه این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و کشاورزی زیادی در این شهرستان وجود دارد که باید تقویت و بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: هنوز پتانسیل‌های شهرستان بیجار مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است، به گونه‌ای که شاهد محرومیت در سطح بیجار و روستاهای این شهرستان هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بیان کرد: خوشبختانه شاهد ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف در شهرستان بیجار هستیم که این ظرفیت‌ها می‌تواند به محور توسعه استان کردستان منتهی شود، در این راستا از مسئولان ارشد استانی انتظار داریم که در بحث توسعه نگاه ویژه‌ای به شهرستان بیجار داشته باشند و استعدادهای این خطه را به شکوفایی برسانند.

وی با اشاره به اینکه باید رفع مشکلات شهری و روستایی در شهرستان بیجار به اولویت نخست مسئولان شهرستانی و استانی کردستان تبدیل شود، افزود: به همت مردم و مسئولان، راه برای پیشرفت و آبادانی استان کردستان و بالطبع آن شهرستان بیجار هموار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با اعلام اینکه با وجود روی کار آمدن دولت انقلابی و متعهد سیزدهم امیدواریم که مشکلات مردم هرچه سریعتر برطرف شود، گفت: رویکرد آیت‌الله رئیسی امید در دل مردم ایجاد کرده و ان‌شاء‌الله به‌زودی شاهد حضورشان در استان خواهیم بود.

وی در بازدید و بررسی مسائل و مشکلات شهرستان بیجار یادآور شد: باید وحدت و همدلی مردم شیعه و سنی و مسئولان در این شهرستان حفظ و تقویت شود.

انتهای پیام
captcha