روزمرگی؛ آفت دستگاه‌های اجرایی
کد خبر: 3997056
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷
مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی بیان کرد:

روزمرگی؛ آفت دستگاه‌های اجرایی

مدیرکل تبلیغات آذربایجان شرقی با بیان اینکه روزمرگی، آفت دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در سال جاری تبلیغات اسلامی استان به هیچ عنوان دچار روزمرگی نشده است و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته به دنبال تحقق شاخص‌ها و ماموریت‌ها هستیم.

روزمرگی؛ آفت دستگاه‌های اجراییبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات استان، حجت‌الاسلام حسن شعبانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، روز یکشنبه، 21 شهریورماه، در مراسم معارفه معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات استان، با بیان اینکه روزمرگی، آفت دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در سال جاری تبلیغات اسلامی به هیچ عنوان دچار روزمرگی نشده است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به دنبال تحقق شاخص‌ها و ماموریت‌ها هستیم.

وی با اشاره به مهم‌ترین ماموریت‌ها و اهداف سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال تحقق مطالبات رهبری است و هیچ دستگاه دولتی و حاکمیتی در حوزه دینی و فرهنگی به این اندازه پیگیر تحقق مطالبات رهبری نیست.

شعبانی، افزود: در شهرستان‌های آذربایجان شرقی نیز دنبال جریان سازی هستیم، شاخص‌های پیش رو برای سال 1400 در شهرستان‌ها نیز اجرا می‌شود و همه مناطق استان درگیر تحقق برنامه‌ها و ماموریت‌ها هستند.

مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه علی رغم همه محدودیت‌ها با تمام توان برای تحقق شاخص‌ها تلاش می‌کنیم، گفت: با اینکه امکانات موجود با ماموریت ها فاصله دارد و کمبودهایی داریم ولی با کار جهادی و تلاش خستگی ناپذیر برای انجام ماموریت‌های مشخص شده اقدام کرده ایم.

وی به اهمیت برنامه‌های فرهنگی در تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: طی دو سال گذشته حجم فعالیت‌های فرهنگی در این اداره کل به صورت تصاعدی رشد داشته و نیاز است این روند همچنان با اولویت تبیین گفتمان انقلابی با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

شعبانی، بیان کرد: در دوره کنونی نیازمند تعامل گسترده با دیگر دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی در حوزه دینی و فرهنگی هستیم تا برنامه‌ها با بیشترین بازدهی و خروجی به سرانجام مدنظر برسد.

در پایان این جلسه حجت‌الاسلام سید محمود حسینی به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام خورنژاد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha