ثبت‌نام بیش از ۹۹ درصد دانش‌آموزان پایه اول استان کردستان در سامانه سیدا
کد خبر: 3997507
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

ثبت‌نام بیش از ۹۹ درصد دانش‌آموزان پایه اول استان کردستان در سامانه سیدا

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از ثبت نام ۹۹.۷۹ درصدی دانش آموزان پایه اول ابتدایی استان در سامانه سیدا خبر داد و گفت: در فرصت باقیمانده زمینه ثبت‌نام همه دانش‌آموزان فراهم می‌شود.

صدیقه عبدالهی، معاون آموزش ابتدایی آموزش‌و‌پرورش کردستان، در گفت‌و‌گو با  ایکنا از کردستان، اظهار کرد: شروع شکوهمند فعالیت‌های آموزشی در شرایط کرونایی موجود یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نظام تعلیم و تربیت است که تحقق آن مستلزم برنامه‌ریزی، هماهنگی، مشارکت، هوشیاری و مسئولیت‌پذیری و نظارت حداکثری همه عوامل سهیم و مؤثر است.

وی با اشاره به وضعیت ثبت‌نام دانش‌آموزان استان کردستان، افزود: تاکنون 99.79 درصدی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی استان در سامانه سیدا ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون آموزش ابتدایی ‌رورش کردستان بیان کرد: براساس گزارش سامانه سیدا، تعدادی محدودی از دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی هنوز تعیین وضعیت نشده‌اند؛ بنابراین از اولیای دانش‌‌آموزان درخواست می‌شود در اسرع وقت نسبت به ثبت‌ نام فرزند خود به نزدیک‌ترین به مدرسه محل سکونت خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 91 درصد دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی موفق به ثبت‌نام شده‌اند؛ وضعیت ثبت‌نام در پایه‌های میانی را مطلوب ارزیابی کرد.

عبداللهی یادآور شد: ثبت‌نام در پایه هفتم 91.96 درصد و در پایه دهم که نیاز به توجه جدی دارد 63.84 درصد است که لازم است در فرصت باقی مانده زمینه ثبت‌نام تمامی دانش‌آموزان را فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha