بیست و یکمین شعبه مؤسسه کریمه‌آل رسول(س) راه‌اندازی شد / آمادگی برای برگزاری دوره‌های تربیت مربی
کد خبر: 3997843
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

بیست و یکمین شعبه مؤسسه کریمه‌آل رسول(س) راه‌اندازی شد / آمادگی برای برگزاری دوره‌های تربیت مربی

بیست و یکمین شعبه مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) در شهر قنوات قم راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام سیدابوالفضل حکیمی، مدیر مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: بیست و یکمین شعبه از این مؤسسه در شهر قنوات استان قم، با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و با مشارکت مرکز قرآن و حدیث حضرت فاطمه(س)، اداره قرآن و نماز مسجد مقدس جمکران و دانشگاه علوم و معارف قرآن راه‌اندازی و افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه شعبه فوق، سومین واحد مؤسسه در استان قم است، ادامه داد: برگزاری دوره ویژه خردسالان و بزرگسالان به تفکیک بانوان و آقایان با محوریت حفظ ترتیبی و موضوعی، برگزاری دوره‌های تربیت مربی و مفاهیم و تفسیر قرآن از جمله برنامه‌های این شعبه در ترم پاییز است.

حکیمی بیان کرد: همچنین شعبه‌ بیستم این مؤسسه نیز در روستای میغان (دومین روستای دارای شهدای بیشتر کشور و دارای حدود 100 شهید) طی ایام محرم، فعالیت خود را آغاز کرد. یک سوم مرحله احداث و ساخت ساختمان این شعبه انجام شده است که تکمیل دو سوم آن هنوز نیازمند مساعد خیرین است و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد تکمیل این شعبه نیز باشیم.

وی درباره علت افزایش شعب مؤسسه با وجود کم بودن متقاضی دوره‌های حضوری در این شرایط کرونایی کشور، اضافه کرد: ما در همه حال تابع مقررات و قوانین ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، اما فعالیت‌های غیرحضوری و مجازی، مانع احداث شعبه و موجب توقف فعالیت‌های بخش مردمی نیست و این امر نباید موجب تعطیلی مؤسسات قرآنی و جلسات آموزشی شود، بلکه بالعکس باید تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد و با بهره‌مندی از فضای مجازی با اقتدار بیشتر به فعالیت‌ها ادامه داد.

مدیر مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) با اشاره به دیگر فعالیت‌های مؤسسه، تصریح کرد: همچنین طی برگزاری دوره تربیت مربی حفظ ترتیبی و ارتقا و بازآموزی مربیان حفظ قرآن در شهر مجن از توابع شهر شاهرود با حضور حدود 12 مربی، طی شش جلسه با درخواست راه‌اندازی شعبه‌ای در این منطقه نیز روبرو شدیم که امیدواریم با کمک خیرین و امام جمعه این امر محقق شود.

حکیمی بیان کرد: مؤسسه آمادگی دارد تا با همکاری خیرین دوره‌های تربیت مربی را با حضور اساتید ملی و بین‌الملی با نظارت و ارزشیابی دقیق برگزار کند.

انتهای پیام
captcha