کارگاه‌‌های آموزشی «سبک زندگی اسلامی» در ازنا برگزار می‌شود
کد خبر: 3998372
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
از سوی مدرسه علمیه نجمیه؛

کارگاه‌‌های آموزشی «سبک زندگی اسلامی» در ازنا برگزار می‌شود

سلسله کارگاه‌های «مهارت‌های تحکیم خانواده و سبک زندگی اسلامی» به‌همت مدرسه علمیه نجمیه در ازنا در حال برگراری است.

برگزاری سلسله کارگاه‌‌های «سبک زندگی اسلامی» در ازنابه گزارش ایکنا از لرستان، سلسله کارگاه‌های مهارت‌های تحکیم خانواده ویژه شاغلین متأهل در ادارات زیر نظر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا، با محوریت مدرسه علمیه نجمیه شهرستان ازنا برگزار می‌شود.

اکرم جعفری، مدیر مدرسه علمیه نجمیه شهرستان ازنا در رابطه با برگزاری این کارگاه‌ها، گفت: با توجه به گسترش مشکلات در عرصه خانواده و روابط زوجین و تاثیر منفی این مشکلات بر محیط اداری کارکنان، در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بر آن شدیم تا ضمن رصد مشکلات حوزه خانواده، با جریان‌سازی در سطح ادارات به بهبود اوضاع حاکم بر خانواده به‌ویژه روابط همسران توجه ویژه‌تری داشته باشیم.

وی افزود: در این دوره که بازه زمانی یک‌ساله برای آن تعریف شده، قرار است همه کارکنان ادارات تابعه دولت و سازمان‌ها در کارگاه‌هایی ابتدا با اهداف ازدواج و آسیب‌های موجود در خانواده آشنا شوند و در نهایت با فراگیری برخی مهارت‌ها به کاهش تنش و آسیب در محیط خانواده خود کمک کنند.

مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا اضافه کرد: البته باتوجه به تعداد بالای افراد شاغل در نهادهای دولتی و غیر دولتی، فاز اول کار به شکل حضوری و ادامه آن به شیوه مجازی و از طرق متعدد ارائه خواهد شد.

جعفری همچنین از برگزاری کارگاه مهارت‌های روش تدریس ویژه اساتید مدارس علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: این کارگاه شنبه، ٢٧ شهریورماه از ساعت ٨ الی ١٢ ظهر در مدرسه علمیه نجمیه ازنا به‌صورت مجازی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha