برگزاری ۲۵۱ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سنندج
کد خبر: 3998428
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱

برگزاری ۲۵۱ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سنندج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج از برگزاری ۲۵۱ ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس با ۲۲ عنوان محوری در شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان خبر داد.

حسن عسگری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: گرامیداشت ایام دفاع مقدس و زنده نگه داشتن رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران از جمله مواردی است که باید همواره در جامعه به آن توجه شود.

وی دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ملت سرفراز ایران دانست و افزود: مقاومت و اتحاد ملی دوران دفاع مقدس باید برای نسل‌های آینده بازگو شود تا هم زمینه آشنایی نسل جوان با رشادت‌های و ایثار آن دوران فراهم شود و هم دستاورد‌های فرهنگی آن محفوظ بماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج بیان کرد: ملت ایران با بیان رشادت‌های و ایثاگری‌های دوران دفاع مقدس در کنار ادای دین به شهدا و رزمندگان آن دوران بار دیگر یادآوری می‌کنیم که عزت، اقتدار و افتخار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های دوران دفاع مقدس بوده است.

وی از برگزاری ۲۵۱ویژه برنامه در ۲۲عنوان محوری در ایام هفته دفاع مقدس در شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه‌های فرهنگی به منظور انتقال فرهنگ دفاع مقدس بین نسل جوان و آینده‌ساز کشور برگزار می‌شود.

عسگری از برگزاری ۱۸برنامه شاخص با حضور اقشار مختلف مردم در سنندج خبر داد و اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده ایثارگران، گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس و پیشمرگان مسلمان کُرد، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی و برپایی کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله این برنامه‌هاست.

وی در پایان یادآور شد: صعود ۵۰۰ نفری بسیجیان به قله آبیدر و به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه شاخص در ایام هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام
captcha