زمینه آزادی ۱۲ زندانی جرایم غیر عمد در کردستان فراهم شد
کد خبر: 3998433
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

زمینه آزادی ۱۲ زندانی جرایم غیر عمد در کردستان فراهم شد

نماینده ستاد مردمی دیه کردستان از فراهم شدن زمینه آزادی ۱۲ زندانی بدهکار مالی و جرایم غیر عمد در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون زمینه آزادی ۱۰۶ زندانی غیر عمد استان کردستان فراهم شده است.

محمد خسروی، نماینده ستاد مردمی دیه کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به عملکرد بسیار مثبت ستاد دیه استان کردستان اظهار کرد: خیرین و مردم نوع دوست استان کردستان یار و همراه همیشگی ستاد دیه استان بوده و در سایه حمایت‌های خیرین در طول سال زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان فراهم می‌شود.

وی از فراهم شدن زمینه آزادی ۱۲ زندانی بدهکار مالی و جرائم غیر عمد در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون زمینه آزادی 106 زندانی غیرعمد استان کردستان فراهم شده است.

نماینده ستاد مردمی دیه کردستان بیان کرد: این تعداد زندانی جرائم غیرعمد با معرفی به بانک‌های عامل، کمک‌های مردمی و مساعدت ستاد دیه مرکز و البته گذشت بخشی از طلب و بدهی توسط شکات پرونده آزاد شده‌اند.

وی با اشاره به رشد 20 درصدی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان طی سال جاری در مقایسه با سال قبل افزود: در اجرای دستورالعمل صادره با پیگیری‌های اعسار زندانیان نیز رشد قابل ملاحظه ۲۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته را شاهد هستیم.

خسروی در پایان با اشاره به اینکه آزادسازی زندانیان یکی از اولویت‌های ستاد دیه استان بوده است، یادآور شد: براساس آمار‌های رسمی، در یک سال گذشته تعداد زندانی‌ها در کردستان ۱۰ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام
captcha