راه‌اندازی پویش «کوله مهربانی» در دلبران
کد خبر: 3998783
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

راه‌اندازی پویش «کوله مهربانی» در دلبران

مسئول پویش کوله مهربانی شهر دلبران از راه‌اندازی پویش «کوله مهربانی» همزمان با آغاز سال تحصیلی در شهر دلبران خبر داد و گفت: هدف نهایی این پویش مردمی تهیه مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند دلبران بوده است.

میثم منتشلو، مسئول پویش کوله مهربانی شهر دلبران و مسئول پویش «کوله مهربانی» در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، به راه‌اندازی پویش «کوله مهربانی» برای دومین سال در شهرستان قروه اشاره و اظهار کرد: سال گذشته بیشتر دانش‌آموزان کم‌بضاعت بخش دلبران تحت پوشش طرح قرار گرفتند.

وی افزود: این پویش به همت فعالان فرهنگی ـ اجتماعی شهر دلبران با همکاری هیئت متوسلین به اباعبدالله الحسین(ع) برپا شده است که هدف نهایی این پویش تهیه و تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند بوده است.

مسئول پویش «کوله مهربانی» بیان کرد: در قالب این پویش از دانش‌آموزان نیازمند روستاهای دلبران، مالوجه، طوغان، قزلجه کند، نی بند، قوچاق، باباگرگر، بهارلو و باغلوجه حمایت خواهد شد. اعضای این پویش در راستای شناسایی دانش‌آموزان نیازمند در روستاهای نامبرده شده از همه مردم این روستاها دعوت به همکاری کرد تا با معرفی این دانش‌آموزان زمینه بهره‌مندی از بسته‌های لوازم‌التحریر تهیه شده در این پویش را فراهم کنند.

منتشلو در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این پویش می‌توانند مبالغ کمک‌های خود را به شماره کارت 6273811139627993 با نام هیئت متوسلین به اباعبدالله الحسین(ع) ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha