برگزاری دوره تربیت مربی قرآن در سلماس
کد خبر: 3999335
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

برگزاری دوره تربیت مربی قرآن در سلماس

دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم مدرسه علمیه امام علی(ع) سلماس از ۳۱ شهریور تا ۳ مهرماه با حضور طلاب حافظ بیش از ۵ جزء مدارس استان برگزار می‌شود.

ارسالی امروز| برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی در سلماسحجت‌الاسلام حبیب فتاحی، مدیر مدرسه علمیه امام علی(ع) سلماس، در گفت‌و‌گو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم مدرسه علمیه امام علی(ع) سلماس به مدت 3 روز از امروز، ۳۱ شهریور ماه تا سوم مهر با حضور طلاب حافظ بیش از پنج جز مدارس استان برگزار می‌شود. 

وی افزود: برای این دوره استاد ویژه از قم دعوت شده و در پایان دوره مدرک پایان دوره مربیگری به طلاب اعطا خواهد شد. 

حجت‌الاسلام فتاحی، بیان کرد: با توجه به اینکه پیش از این دوره‌های تربیت مربی قرآنی در قم برگزار می‌شد اما با توجه به اینکه مدرسه علمیه امام علی(ع) سلماس یکی از پایه‌های قرآنی استان‌های شمال‌غرب کشور بوده با هماهنگی صورت گرفته از مرکز قم اساتید به این مدرسه اعزام شدند که بیانگر ظرفیت بزرگ این مدرسه است. 

وی ادامه داد: امیدواریم این دوره زمینه را برای برگزاری دوره بعدی فراهم کند تا بتواند از ظرفیت و پتانسیل‌های این مدرسه به نفع شایسته برای تربیت طلاب به قرآنی استفاده کنیم.

مدیر مدرسه علمیه امام علی(ع) سلماس تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا این دوره‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های تعیین شده برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha