مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3999400
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در کردستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از اعلام فراخوان ثبت‌نام در مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در سطح دانشگاه‌های استان کردستان خبر داد و گفت: مرحله استانی این دوره از مسابقات دانشجویی مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی «نشان خواجه نصیرالدین طوسی» سال تحصیلی جدید در سطح دانشگاه‌های استان کردستان برگزار می‌شود.

وی از اعلام فراخوان این دوره از مناظرات دانشجویی از تیرماه امسال در سطح دانشگاه‌های استان کردستان خبر داد و افزود: مرحله استانی دهمین دوره مناظرات دانشجویی مهرماه سال جاری با حضور پرشور دانشجویان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان بیان کرد: علاقمندان جهت ثبت‌نام در این دوره از مناظرات دانشجویی یا به دفاتر فرهنگی جهاددانشگاهی مراجعه کنند و یا اطلاعات شخصی خود را از طریق آدرس تلگرامی و اینستاگرامی fjdkurd@ به دبیرخانه مسابقات ارسال کنند.

وی بیان کرد: در قالب این مناظرات دانشجویان می‌آموزند که قدرت تحمل دیدگاه مخالف را داشته باشند، اصول یک بحث منطقی، عقلانی و مبتنی بر استدلال را فرامی‌گیرند، و می‌آموزند که چگونه در عین رعایت اخلاق و پرهیز از توهین به مخالف، و احترام به آرا و نظرات مخالف، دیدگاه خود را پیش ببرند.

آوج یادآور شد: تاکنون ۹ دوره از مسابقات مناظره دانشجویی در سطح کشور برگزار شده است که مرحله استانی دهمین دوره این مسابقات بین دانشجویان تمامی دانشگاه‌ها استان کردستان مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha