مسابقه کتابخوانی دفاع مقدس در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3999897
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
ویژه دانشجویان؛

مسابقه کتابخوانی دفاع مقدس در کردستان برگزار می‌شود

معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی دفاع مقدس ویژه دانشجویان دانشگاه کردستان خبر داد و گفت: دانشجویان تا هفتم مهرماه جاری فرصت شرکت در این مسابقه کتابخوانی را دارند.

شریف ترکاشوند، معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دانشگاهیان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون به تبعیت از حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای مدظله العالی، در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب پیشرو بوده‌اند.

وی افزود: با آغاز دفاع مقدس، دانشگاهیان نیز همگام با مردم ولایتمدار به میدان جنگ تحمیلی وارد شده و با نگاه علمی، نیت خالصانه و تلاش‌های شبانه‌روزی خود در کنار سایر رزمندگان اسلام ابرقدرت‌های حامی رژیم بعث عراق را به زانو درآوردند.

معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی در راستای بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس ویژه دانشجویان دانشگاه کردستان خبر داد و بیان کرد: دانشجویان تا هفتم مهرماه جاری فرصت شرکت در این مسابقه کتابخوانی را دارند.

وی ادامه داد: در این راستا کتاب «روایتی از دفاع ایران در برابر جنگ نابرابر» در قالب فضای مجازی در اختیار دانشجویان علاقه‌مند قرار گرفته و دانشجویان باید خلاصه مهم‌ترین مطالب کتاب را در فرم پیوست با ذکر مشخصات خود به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

ترکاشوند در پایان یادآور شد: دانشجویان برای شرکت در این مسابقه فرهنگی باید فرم ثبت‌نام و خلاصه کتاب را به آدرس @shtorkashvand ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha