ثبت‌نام ۲۴۴ دانشجوی کردستانی در پویش مجاهدین واکسیناسیون
کد خبر: 4000000
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

ثبت‌نام ۲۴۴ دانشجوی کردستانی در پویش مجاهدین واکسیناسیون

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۲۴۴ دانشجوی فعال کانون‌های فرهنگی، انجمن علمی، تشکل‌ها، همتایاران سلامت و شورای صنفی این دانشگاه در طرح مجاهدین واکسیناسیون ثبت‌نام کردند.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، محمدباقر خادم‌عرفان، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اظهار کرد: با توجه به لزوم تسریع واکسیناسیون و نیاز به افراد بیشتر برای تزریق واکسن کووید ۱۹، طرح مجاهدین واکسیناسیون ویژه دانشجویان علوم پزشکی اجرایی شد.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف استفاده از ظرفیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در تزریق واکسن کووید ۱۹ با استفاده از سامانه مجاهدین واکسیناسیون آغاز شده است، افزود: دانشجویان توانمند در صورت تمایل می‌توانند به آدرس https://kanoonf.behdasht.gov.ir/vaccine مراجعه کرده و برای تزریق واکسن کرونا به کادر بهداشت کمک کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: طرح مجاهدین واکسیناسیون با هدف یاری رساندن به اقشار مختلف مردم ایجاد شده است و با توجه به فرایند ثبت نام از ابتدای هفته تاکنون میزان ثبت نام کنندگان ۱۷ درصد افزایش یافته و به ۲۴۴ نفر رسیده است.

خادم‌عرفان در پایان تأکید کرد: به دلیل استقبال دانشجویان داوطلب، ساماندهی و تعیین زمان آموزش و توزیع نیروهای داوطلب در حال بررسی است.

انتهای پیام
captcha