۱۰ مهر؛ آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره «شعر انتظار» در بیجار
کد خبر: 4001076
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

۱۰ مهر؛ آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره «شعر انتظار» در بیجار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری نهمین دوره جشنواره منطقه‌ای «شعر انتظار» در شهرستان بیجار خبر داد و گفت: ۱۰ مهرماه آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره است.

مهدی سلطانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: هنرمندان استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی و قزوین می‌توانند در نهمین دوره جشنواره منطقه‌ای «شعر انتظار» شرکت کنند.

وی از برگزاری نهمین دوره جشنواره منطقه‌ای «شعر انتظار» در شهرستان بیجار خبر داد و افزود: 10 مهرماه آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش کُردی و فارسی برگزار می‌شود، بیان کرد: هر هنرمند حداقل می‌تواند در یک یا دو بخش و هر بخش حداقل دو اثر و حداکثر پنج اثر ارسال کند.

وی افزود: آیین اختتامیه و مراسم اهدای جوایز و شعرخوانی به‌صورت مجازی و حضوری در صورت امکان همزمان با آغاز امامت امام زمان(عج) ۲۵ مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

سلطانی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در نهمین جشنواره منطقه‌ای «شعر انتظار»می‌توانند آثار خود را از طریق واتساپ به شماره‌های ۰۹۳۶۶۸۹۷۹۱۰ و ۰۹۱۸۶۶۳۱۲۵۴ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha