تخصیص ۵۰۰ میلیون تومان به مرکز نگهداری معلولان بیجار
کد خبر: 4001905
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

تخصیص ۵۰۰ میلیون تومان به مرکز نگهداری معلولان بیجار

مدیرکل بهزیستی استان کردستان گفت: ۵۰۰ میلیون تومان از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به مرکز نگهداری معلولان بیجار اختصاص یافت.

به گزارش ایکنا از کردستان، صباح قریشی، مدیرکل بهزیستی استان کردستان دیروز، 10 مهرماه در جریان بازدید جمعی از مسئولان استان از مرکز نگهداری معلولان شهرستان بیجار اظهار کرد: با مساعدت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان ۵۰۰ میلیون تومان به حساب بهزیستی استان واریز شد تا در راستای فعالیت مرکز نگهداری از معلولان بیجار هزینه شود.

وی آمادگی بهزیستی را برای حمایت و پشتیبانی از طرح‌ها و برنامه‌های هیئت مدیره مرکز مراقبتی توانبخشی معلولان ذهنی اعلام کرد و افزود: مراکز توانبخشی معلولان ذهنی از نیازهای استان بوده که با تعامل ارگان‌های ذی‌ربط می‌توان مشکلات خانواده‌های معلولان ذهنی را کاهش داد.

مدیرکل بهزیستی کردستان بیان کرد: در این راستا مقرر شد تا از طریق کارشناسان نظام مهندسی، ساختمان معلولان به لحاظ فنی بررسی و برای افزایش یک طبقه با سبک‌سازی سازه اقدامات لازم صورت گیرد و در صورت امکان فنی و مهندسی هزینه آن تأمین اعتبار شود.

وی با اشاره به صدور مجوز ساخت مرکز جدید نگهداری معلولان بالای ۱۵ سال توسط مراجع ذی‌ربط بیان کرد: اولویت اول برای احداث در همین مرکز با افزایش طبقه و استفاده از طبقه همکف تجاری و اولویت دوم با تأمین زمین توسط اوقاف و هزینه اجرا توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره بهزیستی بوده است.

انتهای پیام
captcha