همایش و نشست بزرگ ائمه جمعه و جماعت در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4003469
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷

همایش و نشست بزرگ ائمه جمعه و جماعت در کردستان برگزار می‌شود

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از اعلام ویژه‌برنامه‌های هفته وحدت در استان کردستان خبر داد و گفت: همایش بزرگ ائمه جمعه و جماعت همزمان با هفته وحدت در کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور امروز، 17 مهرماه در نشست هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های هفته وحدت در سنندج، ماه ربیع‌الاول یکی از ماه‌های فرخنده و مبارک نزد امت اسلامی است، اظهار کرد: ماه ربیع الاول، ماه رحمت الهی و ذخایر برکات خداوندی است.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به جامعه آرمانی و مدینه فاضله، وحدت پیروان مذاهب مختلف را می‌طلبد، افزود: پیامبر مکرم اسلام فرمودند: «از حاکمان الهی اطاعت کنید و گوش بفرمان باشید، زیرا اطاعت از رهبری مایه «وحدت امت اسلام» است».

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به آثار و برکات وحدت اسلامی در سراسر جهان بیان کرد: اگر در یک گوشه ایران اسلامی یا جهان اسلام سخنانی تفرقه‌آمیز عنوان شود، باید مسلمانان در سراسر جهان با آن مقابله کنند.

وی تأکید کرد: امام امت و رهبر معظم انقلاب همواره بر وحدت تأکید فرموده و لازمه پیشرفت و رسیدن به پله‌های رشد را توجه به وحدت عنوان فرموده اند.

حجت‌الاسلام عسکری با اشاره به شاخص‌ترین برنامه‌های مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در هفته وحدت اظهار کرد: همایش و نشست بزرگ علما و روحانیون اهل سنت و تشیع، حضور نماینده ولی فقیه در هشت شهرستان که در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی برگزار می‌شود.

وی افزود: در صد‌او‌سیما و شبکه‌های مجازی در قالب برگزاری مسابقات مختلف قرآنی و غیره که تجربه بسیار قابل قبول آن را در ایام ماه رمضان و غیره داشتیم در دستور کار مرکز بزرگ اسلامی همزمان با هفته وحدت در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از وحدت به عنوان برنده‌ترین و بزرگ‌ترین سلاح مسلمانان در برابر دشمنان دین اسلام نام برد و یادآور شد: دشمنان از اتحاد و همبستگی مسلمانان می‌ترسند و برای ایجاد تفرقه در بین جوامع اسلامی به هر توطئه‌ای دست می‌زنند.

انتهای پیام
captcha