جشن‌های آغاز ولایت امام زمان(عج) در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4004894
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

جشن‌های آغاز ولایت امام زمان(عج) در کردستان برگزار می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با درخواست از متولیان فرهنگی گفت: جشن‌های آغاز ولایت امام زمان(عج) و این ایام در استان باشکوه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور اساتید برگزار شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی‌فقیه در کردستان شامگاه گذشته، 21 مهر در نشست با اعضاء هیئت اندیشه‌ورز بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) اظهار کرد: برنامه‌های بنیاد مهدویت و جشن‌های دهه مهدویت در کردستان با محوریت مردم برگزار شود.

وی افزود: با سپردن امور به دست جوانان، برنامه‌ها با شکوه هر چه بهتر در استان کردستان اجرا می‌شود چراکه باید برای ترویج مکتب امام‌ زمان(ع) کارهای فوق برنامه انجام داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با درخواست از متولیان فرهنگی بیان کرد: آیین‌های آغاز ولایت امام زمان(عج) و این ایام در استان باشکوه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور اساتید برگزار شود.

وی با بیان اینکه جلسات این بنیاد باید از حالت نمادین خارج و ضمن رعایت پیش‌نیاز، تخصصی و با برنامه برگزار شود، ادامه داد: شش دستگاه فرهنگی و امر به معروف و نهی‌از‌منکر در سطح استان متولی برنامه‌های فرهنگی هستند که انتظار می‌رود بیشتر به این حوزه توجه کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: مشکل اساسی در عدم انجام برنامه‌های فرهنگی بحث مالی، پشتیبانی و حمایت نیست بلکه فقدان برنامه و نگاهِ تخصصی به مهدویت و این حوزه است.

وی از حمایت مالی از بنیاد مهدودیت استان به شرط «ارائه برنامه» برای برگزاری آیین‌های آغاز ولایت امام زمان(عج) و انجام برنامه‌های فرهنگی خبر داد و افزود: برنامه‌های بنیاد باید هدفمند، با پیوست و جزئیات ارائه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ضرورت برگزاری کارگاه‌ها، نشست و دوره‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های فرهنگی را ضروری دانست و یادآور شد: بنیاد مهدودیت تا 15روز آینده باید برنامه‌های پنج ماهه پایانی سال را با پیوست و جزئیات به متولیان فرهنگی ارائه دهند، تا از آن‌ها حمایت شود.

انتهای پیام
captcha