جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در مساجد حاشیه شهر سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 4005096
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶

جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در مساجد حاشیه شهر سنندج برگزار می‌شود

شهردار سنندج با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت‌های شهرداری برای برگزاری ویژه برنامه‌های هفته وحدت بهره می‌گیریم، گفت: جشن میلاد مبارک پیامبر مکرم اسلام(ص) در مساجد حاشیه شهرسنندج برگزار می‌شود.

سید انور رشیدی، شهردار سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: جشن‌های میلاد پیامبر مکرم اسلام(ص) در استان کردستان همواره به‌صورت ویژه‌ای برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط کرونایی و عدم امکان برگزاری جشن‌های دینی و فرهنگی افزود: متأسفانه طی دو سال اخیر شیوع ویروس کرونا موجب شده در برگزاری ویژه برنامه‌های هفته وحدت و سایر حوزه‌ها دست به عصا حرکت کنیم که با توجه به واکسیناسیون مردم بنا داریم که امسال جشن‌های هفته وحدت را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شیوه خاصی برگزار کنیم.

شهردار سنندج از برگزاری جشنواره مولودی‌خوانی در یکی از مساجد و خانه‌های تاریخی بدون حضور مردم در سنندج خبر داد و بیان کرد: اولویت همه ما در برنامه‌های هفته وحدت مردم محور بودن آن‌ها بوده است اما به دلایل شرایط کنونی این امر با رعایت پروتکل‌ها  انجام می‌شود.

وی فضاسازی شهری در هفته وحدت را از اولویت‌های شهرداری دانست و افزود: در این راستا اقدامات خوبی انجام شده و در مدت زمان باقی مانده اقدامات دیگری در دستور کار قرار دارد.

رشیدی برگزاری جشنواره «هزار دف» در پیاده‌راه فردوسی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بدون اطلاع رسانی به مردم را از دیگر برنامه‌ها همزمان با هفته وحدت در شهر سنندج ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت‌های شهرداری برای برگزاری ویژه برنامه‌های هفته وحدت بهره می‌گیریم، یادآورشد: جشن میلاد مبارک پیامبر مکرم اسلام(ص) در مساجد حاشیه شهر سنندج برگزار می‌شود و در این راستا تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت.

انتهای پیام
captcha