قتل عام مسلمانان در کشورهای اسلامی ناشی از نبود اتحاد و انسجام است
کد خبر: 4005115
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
ماموستا فایق رستمی بیان کرد:

قتل عام مسلمانان در کشورهای اسلامی ناشی از نبود اتحاد و انسجام است

امام جمعه سنندج قتل عام و کشتار افراد بی‌گناه در کشورهای اسلامی از جمله افغانستان را ناشی از نبود اتحاد اسلامی و نفوذ دشمنان دانست و افزود: اینکه مسلمان خون مسلمان را می‌ریزد، جای تأسف دارد و کسانی که اقدام به این جنایت‌ها می‌کنند، مزدوران استکبار و دشمنان اسلام هستند.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 23 مهرماه در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج ضمن تبریک ولادت پیامبر(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به وجود وحدت و انسجام در کشورهای اسلامی نیاز داریم اما علی‌رغم این امر کمتر به موضوع وحدت توجه می‌شود.

وی قتل عام و کشتار افراد بی‌گناه در کشورهای اسلامی از جمله افغانستان را ناشی از نبود اتحاد اسلامی و نفوذ دشمنان دانست و افزود: اینکه مسلمان خون مسلمان را می‌ریزد، جای تأسف دارد و کسانی که اقدام به این جنایت‌ها می‌کنند، مزدوران استکبار و دشمنان اسلام هستند.

امام جمعه سنندج بر لزوم حفظ اتحاد و انسجام در کشورهای اسلامی تأکید و بیان کرد: استکبار و دشمنان اسلام، هدفشان ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان است و این ما هستیم که نباید اجازه عملی شدن توطئه‌هایشان را بدهیم.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران این حوزه،ادامه داد: براساس فرموده پیامبر(ص)، سلامت و امنیت، دو نعمت خداوند به انسان است که با هیج چیزی قابل مقایسه نیست، بنابراین باید قدردان تلاش‌ نیروهای نظامی و انتظامی و حافظان امنیت باشیم.

ماموستا رستمی افزود: در حالیکه در بسیاری از کشورهای منطقه، هر روز شاهد کشتار و قتل عام مردم بی‌گناه و یتیم شدن کودکان هستیم، ایران اسلامی به واسطه مجاهدت نیروی‌های مسلح از جمله پلیس، دارای امنیت پایدار است.

وی در پایان به وضعیت قرمز کرونایی و آمار بالای مرگ و میر آن در استان کردستان اشاره کرد و یادآور شد: برای خروج از وضعیت قرمز کرونایی باید مردم هرچه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حضور در دورهمی‌ها و اجتماعات بپرهیزند.

انتهای پیام
captcha