گردهمایی قرآنیان روستای دزلی سروآباد برگزار شد
کد خبر: 4006092
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

گردهمایی قرآنیان روستای دزلی سروآباد برگزار شد

گردهمایی قرآنیان به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت به همت مؤسسه قرآنی «نور» و «رحمت حق‌الیقین» در روستای دزلی شهرستان سروآباد برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، روخنده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان سروآباد با اشاره به برگزاری گردهمایی قرآنیان به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت که امروز، 26 مهرماه در روستای دزلی سروآباد برگزار شد، اظهار کرد: هدف از اجرای این گردهمایی توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در سطح شهرستان است.

وی افزود: توجه به قرآن نقش بسزایی در کیفیت‌بخشی به زندگی معنوی انسان دارد و بر اساس روایات هر که قرآن را بشنود و یا حتی به آیات قرآن نگاه کند به ازای هر حرف یک ثواب در کارنامه اعمال او ثبت می‌شود.

رئیس اداره ارشاد سروآباد با تأکید بر توسعه و ترویج بیشتر فعالیت‌های قرآنی در جامعه بیان کرد: قرآن بهترین راه نجات‌بخش انسان‌ها از گمراهی و ضلالت است و بشریت را از تاریکی و انحراف رها کرده و سعادت بخش می‌کند.

وی یادآور شد: مؤسسه قرآنی «نور» و «رحمت حق‌الیقین» تنها مؤسسه قرآنی شهرستان سروآباد بوده که در روستای دزلی واقع در بخش مرکزی این شهرستان مشغول به آموزش قرآن کریم است.

یادآور می‌شود در این مراسم از ۲۳ نفر از قرآن‌آموزان این مؤسسه به مناسبت ماه مولود پیامبر(ص) در روستای دزلی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha