هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4006542
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در کردستان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان از برگزاری هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کردستان خبر داد و گفت: ۳۰ دی‌ماه آخرین فرصت ارسال آثار است.

به گزارش ایکنا از کردستان، توفیق مفاخری، مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان دیروز، 27 مهرماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان از برگزاری هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافیک، فیلم خبری و عکس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 30 دی ماه امسال را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر خواهد بود، افزود: براین اساس شرکت در جشنواره دارد که آثار ارسالی باید از یکم بهمن ۱۳۹۹ تا 30 دی ماه سال جاری در نشریات کشوری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان به محورهای هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کردستان اشاره و بیان کرد: امیدآفرینی، مقش امنیت پایدار در توسعه، آسیب‌های اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، حمایت از کالا تولید داخلی، تولید و مانع‌زدایی‌ها، سبک زندگی، فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی و فرصت‌ها و تهدیدهای مرزی و گام دوم انقلاب از محورهای این دوره از جشنواره رسانه‌ای ‌ابوذر است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره رسانه‌ابوذر در شش دوره قبلی مورد گلایه خبرنگاران و رسانه‌های ورزشی استان بوده است، ادامه داد: از آنجایی که توسعه ورزش به نشاط و شادابی در جامعه و امیدآفرینی کمک می‌کند امسال بخش ورزش نیز به جشنواره هفتم رسانه‌ای ابوذر کردستان اضافه شد.

مفاخری به چگونگی شرکت در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اشاره کرد و افزود: هر فرد می‌توانند در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره ارسال کند. علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس سنندج، خیابان شهید بروجردی کوچه آسو پلاک 17 و یا بصورت فایل پی‌دی‌اف به پیام‌رسان‌های واتساپ و‌ ایتا 09183730960 ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان با اعلام اینکه اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر دهه سوم بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد، یادآور شد: در مراسم اختتامیه جشنواره از برترین‌های بخش‌های مختلف با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha