برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن در سنندج
کد خبر: 4006712
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن در سنندج

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به برنامه‌های هفته وحدت در استان،‌ گفت: ۱۰ محفل ویژه قرآن با حضور کاروان نور در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برگزار می‌شود.

عبیدالله رستمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به برنامه‌های ماه مولود و هفته وحدت در استان، اظهار کرد: 10 محفل ویژه قرآن با حضور کاروان نور در مرکز استان و تمامی شهرستان‌های تابعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال مردم استان کردستان از کاروان‌های نور در هفته وحدت افزود: کاروان نور شامل قاری، مداح، مفسر، گروه نمایش، شاعر و گروه تواشیح بوده است که تا پایان هفته وحدت به شهرستان‌های تابعه استان اعزام می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: حمایت از 43 برنامه مولودی‌خوانی روستایی و حاشیه شهرهای استان نیز در طول ماه ربیع الاول انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری همایش بزرگ «منادیان وحدت» در سروآباد و معرفی و تجلیل از 50 مدافع وحدت و تقریب مذاهب استان نیز از برنامه‌های پیش بینی شده برای ایام هفته وحدت در استان کردستان بوده است. اجرای مشترک ویژه‌برنامه‌های ماه ربیع‌الاول و هفته وحدت با ادارات و نهادهای فرهنگی دیگر نیز توسط اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان انجام خواهد شد.

رستمی در پایان یادآور شد: اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرکز استان و شهرهای تابعه با واگذاری امور به مؤسسات قرآنی، انجمن‌های فرهنگی و ادبی و هنری، کانون‌های مساجد و انجمن سینمای جوان استان برنامه‌های ماه ربیع‌الاول و هفته وحدت را در سطح استان اجرا می‌کند.

انتهای پیام
captcha