اهمال دستگاه‌های اجرایی البرز برای استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران
کد خبر: 4007780
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

اهمال دستگاه‌های اجرایی البرز برای استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با اشاره به اینکه برخی دستگاه‌ها در اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان شهدا و ایثارگران تعلل می‌کنند، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر این استان با سرعت بیشتری انجام شود.

اهمال برخی دستگاه‌های اجرایی البرز برای استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، بر ضرورت تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان، اظهار کرد: در جلسه هفته گذشته کارگروه اشتغال استان موضوع تعلل برخی از دستگاه‌های استان در زمینه کم‌کاری در تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر مطرح شد.

وی با تأکید بر اینکه استاندار در زمینه تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر حساسیت خاصی دارند و این موضوع مورد توجه ویژه است، افزود: درخواست ما از مدیران دستگاه‌های اجرایی عمل به قانون و تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و شهداست. این موضوع دارای مصوبه بوده و بودجه مورد نیاز آن نیز تأمین شده است. بنابراین، کم‌کاری یا بی‌توجهی از سوی مسئولان به بهانه کمبود بودجه پذیرفتنی نیست.

مدیرکل بنیاد شهید البرز با بیان اینکه بلاتکلیفی فرزندان ایثارگران در تبدیل وضعیت شغلی در دستگاه‌های دولتی زیبنده نیست، گفت: دستگاه‌ها باید به وظیفه قانونی خود در این زمینه عمل کنند. برخی بروکراسی‌های اداری و بارگذاری اسناد و رفت و برگشت و تأیید مدارک سبب تأخیر در این مورد شده است؛ دو اداره خدمات‌رسان در استان البرز در این زمینه مقاومت می‌کنند که در حال رایزنی برای رفع این مشکل هستیم.

انتهای پیام
captcha