برگزاری مسابقه مجازی تفسیر سوره مبارکه محمد(ص) در سیریک
کد خبر: 4008247
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

برگزاری مسابقه مجازی تفسیر سوره مبارکه محمد(ص) در سیریک

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک از برگزاری مسابقه مجازی تفسیر سوره مبارکه محمد(ص) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مصطفی کریمی‌زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک، امروز، 4 آبان ماه، اظهار کرد: به مناسب هفته وحدت با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه فرهنگی و هنری خلاق بادگیر، مسابقه مجازی تفسیر سوره مبارکه محمد(ص) در شهرستان سیریک برگزار شد که مورد استقبال بی‌نظیر مردم علی‌الخصوص جوانان و نوجوانان قرار گرفت.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی و ترویج معارف قرآن کریم بین اقشار مردم علی‌الخصوص جوانان و نوجوانان و همچنین گرامیداشت هفته وحدت بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک تصریح کرد: فراخوان برگزاری مسابقه مجازی تفسیر سوره مبارکه محمد(ص) از ابتدای مهرماه اعلام شد و بیش از 100 نفر در این مسابقه شرکت کردند و از بین این 100 نفر 30 نفر به سؤالات مسابقه پاسخ صحیح دادند.

کریمی‌زاده در پایان یادآور شد: طبق اعلام قبلی که افراد برگزیده مسابقه برحسب قرعه‌کشی معرفی می‌شوند، از بین 30 «نورا جلایی»، «مرضیه روشن‌رأی» و «یاسمین‌زهرا نمردی» به قید قرعه به عنوان افراد برگزیده این مسابقه انتخاب شدند که طی مراسمی از برگزیدگان این مسابقه با اهداء لوح و جوایز نقدی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha