معرفی داوران بخش ایثار و شهادت جشنواره تئاتر مریوان
کد خبر: 4008976
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

معرفی داوران بخش ایثار و شهادت جشنواره تئاتر مریوان

داوران بخش ایثار و شهادت پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، عبید رستمی طی احکامی داوران بخش ایثار و شهادت پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان را معرفی کرد و بر این اساس محمد لارتی و حمید ساروخانی ارزیابی و بررسی آثار حاضر این بخش از جشنواره را برعهده دارند.

محمد لارتی کارگردان تئاتر، تهیه کننده، آهنگساز و بازیگر، متولد 1356 در کرمانشاه است. او از سال 1371 فعالیت خود در را از این استان آغاز کرد. لارتی داری مدرک کارشناسی موسیقی و کارشناسی ارشد زبان‌شناسی است و ریاست اداره هنرهای نمایشی و آوایی بنیاد شهید و امور ایثارگران را برعهده دارد.

همچنین حمید ساروخانی پژوهشگر، طراح صحنه و تهیه‌کننده تئاتر متولد ۱۳۴۹ در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات مقاومت و دکترای زبا‌‌ن‌شناسی است و ریاست اداره هنرهای تجسمی و ادبی بنیاد شهید و امور ایثارگران را برعهده دارد.

وفاق، همدلی و انسجام و نشاط اجتماعی و روحیه امیدواری، ترویج مفاهیم دینی و ارزش‌های انسانی و همچنین پاسداشت فداکاری‌ها و ایثار مدافعان امنیت کشور و قهرمانان ملی و مدافعان سلامت از جمله محورهای موضوعات است که داوران این بخش موردنظر قرار خواهند داد.

پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از ۵ تا ۱۰ آبان سال جاری به دبیری عبید رستمی در شهرستان مریوان در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha