برگزاری حضوری کلاس‌های مدرسه «سفیران هدایت» در بیجار
کد خبر: 4009106
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

برگزاری حضوری کلاس‌های مدرسه «سفیران هدایت» در بیجار

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: سال تحصیلی جدید در مدرسه سفیران هدایت بیجار با بهبود اوضاع کرونایی از هفته گذشته به صورت حضوری در حال برگزاری است.

رضا خورشیدی معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت

حجت‌الاسلام رضا خورشیدی، معاون آموزش مدرسه «سفیران هدایت» بیجار، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: سال تحصیلی در مدرسه سفیران هدایت بیجار با بهبود اوضاع کرونایی از هفته گذشته به صورت حضوری در حال برگزاری است.

وی افزود: این تصمیم با موافقت مدیریت حوزه علمیه استان کردستان و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در کلاس‌های درس طلاب صورت گرفته است.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار بیان کرد: طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار برای برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری مشتاق بودند و در این زمینه تلاش های بسیاری برای مهیا کردن زمینه حضوری شدن ترم جدید تحصیلی صورت گرفت.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های درس طلاب به صورت مجازی زیان‌های تحصیلی در بخش آموزش و مسائلی تهذیبی برای طلاب به دنبال داشت.

حجت‌الاسلام خورشیدی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ درسی در مدرسه سفیران هدایت بیجار در فضای مجازی تدریس نمی‌شود، یادآور شد: تحصیل حضوری در این مدرسه منوط به پایداری شرایط فعلی در بحث کرونا است و در صورتی که وضعیت دوباره نامناسب شود، درباره نحوه برگزاری کلاس‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام
captcha