استقبال بیش از ۴۲ هزار نفر از تئاتر خیابانی مریوان
کد خبر: 4009631
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

استقبال بیش از ۴۲ هزار نفر از تئاتر خیابانی مریوان

دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره به طور میانگین هر اثر بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ تماشاگر داشت، گفت: در طول سه روز برگزاری پانزدهمین دوره از جشنواره تئاتر خیابانی مریوان بیش از ۴۲ هزار نفر از اجرای نمایش‌ها استقبال کردند.

پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

به گزارش ایکنا از کردستان، رحمان هوشیاری، دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان شامگاه گذشته، 9 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان اظهار کرد: در طول سه روز گذشته ۶۰ اجرا در پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به نمایش درآمده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ اثر در چهار مکان شهرستان تا به امروز به اجرا درآمده و امروز نیز ۲۲ اثر نمایش داده می‌شود، افزود: چند اثر هم به صورت اختصاصی در زندان و بیمارستان در اقدامی خیرخواهانه با همکاری دبیرخانه جشنواره اجرا شد.

دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به استقبال مردم از پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی با توجه به وقفه یک ساله و مجازی بودن این جشنواره در سال گذشته تأکید کرد: استقبال گرم در این دوره بیشتر از دوره‌های گذشته بود و کرونا و وقفه‌ای که در برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان افتاد موجب شد که مردم تشنه دیدن تئاتر باشند.

گفتنی است؛ نمایش‌های راه‌یافته به این جشنواره ۴۱ اثر بوده که ۱۶ اثر در بخش آزاد، ۶ اثر در بخش آیینی و سنتی، پنج اثر در بخش کودک و نوجوان، سه اثر در بخش دگرگونی‌های اجرایی و پنج اثر هم در بخش ویژه(ایثار و شهادت) به مرحله نهایی راه یافت.

انتهای پیام
captcha