اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به رویداد ملی فهما در کردستان
کد خبر: 4010964
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به رویداد ملی فهما در کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان پایان آذرماه را آخرین مهلت ارسال آثار به سومین دوره طرح ملی فهما در کردستان اعلام کرد و گفت: نتایج ارزیابی این دوره از رویداد ملی ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه اعلام می‌شود.

کامل گلباغی مدیر ستاد کانون های مساجد کردستان

کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اجرای مرحله سوم رویداد ملی فهما اظهار کرد: در این راستا مدیران کانون‌های مساجد باید شاخص‌‌های ارزیابی در این رویداد ملی را در نظر گرفته و براساس آن فعالیت‌های خود را ساماندهی کنند.

وی افزود: اطلاعات هویتی و ساماندهی کانون‌ها، فعالیت‌های فرهنگی ـ هنری کانون‌ها با محوریت مسجد، تولیدات فرهنگی ـ هنری کانون‌ها(فردی و گروهی)، برنامه‌های آموزشی و توانمندسازی، مسابقات و آزمون‌های الکترونیکی و فعالیت‌های خودجوش کانون‌ها با محوریت مسجد از شاخص‌های ارزیابی فعالیت کانون‌های مساجد در این طرح ملی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان پایان آذرماه را آخرین مهلت ارسال آثار به سومين دوره طرح ملی فهما در کردستان اعلام و بیان کرد: نتایج ارزیابی این دوره از رویداد ملی 12 تا 22 بهمن‌ماه اعلام خواهد شد.

وی از راه‌اندازی شبکه رابطان فهما در استان کردستان خبر داد و گفت: شبکه رابطین فهما تسهیل‌کننده و گسترش‌دهنده فعالیت‌های کانونی، کانون‌های مساجد استان کردستان هستند.

گلباغی افزود: در حال حاضر 30 نفر از مدیران مسئول کانون‌های فعال و دارای مجوز الکترونیکی استان کردستان در شبکه رابطین فهما کردستان شبکه‌سازی شده‌اند. اعضای این شبکه نسبت به آموزش مدیران کانون‌های مساجد هم‌گروه برای ثبت فعالیت‌ها در سامانه بچه‌های مسجد همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری 10 نشست هم‌اندیشی برای شبکه رابطین فهما اظهار کرد: در همین راستا کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان در این جلسات هم‌اندیشی حضور یافتند و از نزدیک با همراهی اعضای شبکه رابطین فهما مسائل و مشکلات کانون‌های مساجد استان را بررسی کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان با بیان اینکه ارائه راهکار، رفع ابهامات کانون‌ها و پیگیری مسائل و رفع مشکلات کانون‌های مساجد از جمله دستاوردهای این نشست‌های هم‌اندیشی است، افزود: بررسی عملکرد رابطین فهما و پيگيری ثبت فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از اهداف برگزاری نشست هم انديشی رابطان فهمای در رويداد ملی فهمای ۱۴۰۰ است.

گلباغی از شبکه رابطین فهما خواست کانون‌های فرهنگی ـ هنری کم کار را به سمت کار و تلاش در عرصه فرهنگی سوق دهند و یادآور شد: رابطین فهما باید چشم بینای فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی ـ هنری باشند و با تلاش‌ها و پیگیری‌های مداوم کمبودها و دغدغه‌های کانون‌های مساجد را برطرف کنند.

انتهای پیام
captcha