گره‌گشایی از کار مردم اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد
کد خبر: 4012302
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹

گره‌گشایی از کار مردم اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد

استاندار قم با تاکید بر پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی نسبت به عملکرد خود، گفت: گره‌گشایی از کار مردم باید در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های دولتی باشد.

شاهچراغی استاندار قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی امروز چهارشنبه 19 آبان‌ماه در نشست با کارکنان استانداری، ‌فرمانداری ها و واحدهای تابعه طی سخنانی با اشاره به شرایط حاکم بر جهان و مقابله جمهوری اسلامی با نظام سلطه، اظهار کرد: به برکت خون شهدا و همت کارگزاران و مردم، بروز بیرونی انقلاب اسلامی بی بدیل است.

استاندار قم با اشاره به شرایط سخت حاکم بر کشور و جنگ رسانه‌ای و اقتصادی دشمنان افزود: بایستی با تلاش و کار بیشتر زمینه گذر از سختی‌ها و شکست دشمن را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه استانداری و واحدهای تابعه پیشانی خدمت به مردم هستند، گفت: ادارات دولتی باید پیرو سیاست‌های استانداری به عنوان نهاد مرجع حاکمیت در استان باشند.

استاندار قم با اشاره به مشکلاتی از جمله گرانی، اشتغال و مسکن در جامعه تصریح کرد: برخی مسائل نیازمند جذب اعتبارات است؛ اما با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و پیگیری مستمر می‌توانیم بخش قابل توجهی از مشکلات را حل کنیم.

استاندار قم در پایان این نشست ضمن قدردانی از خدمات محمدرضا نجارپور، سید مهدی قریشی را طی حکمی به عنوان مدیر کل جدید حوزه استاندار قم معرفی کرد.

 

انتهای پیام
captcha