مهرواره «هوای نو» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4014890
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

مهرواره «هوای نو» در کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری مهرواره «هوای نو» به همت هیئت‌ها و تشکل‌های دینی کشور به صورت همزمان با سراسر کشور در کردستان خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، به برنامه‌ریزی برای اجرای مهرواره «هوای نو» به عنوان بزرگترین رویداد برگزیدگان سال هیئت و تشکل‌های دینی کشور اشاره و اظهار کرد: ابلاغیه این طرح به مدیران تبلیغات اسلامی استان‌ها اعلام شده است.

وی از برگزاری مهرواره «هوای نو» به همت هیئت‌های و تشکل‌های دینی کشور به صورت همزمان با سراسر کشور در کردستان خبر داد و افزود: اولین دوره مهرواره در سه بخش هیئت، ستایشگران اهل بیت و کتاب هیئت برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه هر بخش این مهرواره به طور جزئی به محورها و رشته‌های فرعی تقسیم می‌شوند، بیان کرد: در راستای سوق دادن عموم مردم به حضور و مشارکت در امر تبلیغ دین، تبلیغات عمومی شهری این مهرواره در استان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مهرواره «هوای نو» با هدف انگیزه، امید و اعتماد به فعالان فرهنگی مردمی سعی دارد این باور را به منصه ظهور برساند که مسئله فرهنگ در کشور جز از طریق مردمی شدن عرصه تبلیغ دین و عمومیت دادن به این وظیفه فردی و اجتماعی حل نخواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه این مهرواره جایگاه نهاد هیئت را به عنوان امن‌ترین و فراگیرترین پایگاه مردمی در عرصه فرهنگ و دین ارتقا می‌دهد، افزود: همچنین این مهرواره قصد دارد تا با ارائه شاخص‌ها و الگوهای برتر، فعالان هیئت‌ها و عموم مردم را به سمت مشارکت فعال و دوسویه جذب کند.

وی در پایان یادآور شد: استان‌ها باید با برگزاری نشست شورای شبکه هیئت‌های استان و توجیه آن‌ها در زمینه برگزاری مهرواره هوای نو، اطلاع‌رسانی و تشویق جامعه ستایشگران استان به حضور در مهرواره و تشویق و تعامل با پژوهشگران عرصه هیئت و عاشوراپژوهی را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام
captcha