بسیجی باید منظم، باانظباط و اخلاق‌مدار باشد
کد خبر: 4016174
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
نماینده ولی فقیه در کردستان:

بسیجی باید منظم، باانظباط و اخلاق‌مدار باشد

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: یک بسیجی دارای نظم، انظباط و اخلاق‌مدار است، لذا کسانی که در این موضوع مسئولیت دارند باید نظم را سرلوحه کارشان قرار دهند چرا که شلختگی و بی‌نظمی شایسته این مکتب نیست.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیروز، سوم آذرماه در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان سنندج که با عنوان رزمایش اقتدار بسیج در سالن آزادی سنندج اظهار کرد: بهترین صفت و ویژگی اول برای یک بسیجی، به یاد خدابودن و اهل نماز اول وقت و قرائت قرآن است.

وی با اشاره به اینکه یک بسیجی دارای صفا و خلوص نیت است و کارهایش را نه برای تشویق بلکه در راه خدا انجام می‌دهد، افزود: بسیجی روح پرفتوح و قلب زلالی دارد چراکه بصیرت، معرفت و آگاهی است و دارای تحلیل سیاسی، اعتقادی و معرفتی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: یک بسیجی دارای شادابی، نشاط و امیدواری است، خودش نشاط را تزریق می‌کند و دیگران از او امید می‌گیرند چرا که امیدآفرین است. شادابی، نشاط و امیدواری مسئله‌ای است که باید به آن پرداخته شود و بسیجیان به دنبال آن باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی بیان کرد: یک بسیجی دارای نظم، انظباط و اخلاق‌مدار است، لذا کسانی که در این موضوع مسئولیت دارند باید نظم را سرلوحه کارشان قرار دهند چراکه شلختگی و بی‌نظمی شایسته این مکتب نیست.

وی در پایان یادآور شد:‌ بسیجی انسانی باشخصیت است و وقتی مدیر جایی است همه به آن افتخار می‌کنند و همکارانش از او به عنوان انسانی خوش‌رو و خوش‌اخلاق یاد می‌کنند.

انتهای پیام
captcha