برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز در کردستان
کد خبر: 4016433
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز در کردستان

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور در کردستان خبر داد.

اکبر عظیمی مدیر ستاد اقامه نماز کردستان

اکبر عظیمی، مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان در گفت‎و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ستاد اقامه نماز استان کردستان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در ادارات و دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های متنوعی را در طول سال برگزار خواهد کرد.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور در استان کردستان خبر داد و افزود: این مسابقه کتابخوانی به‌صورت سراسری از 15 آذر تا 12 بهمن‌ماه امسال در تمام استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان در این مسابقه کتابخوانی گروه سنی 15 سال به بالا می‌توانند شرکت کنند، بیان کرد: منبع مطالعاتی این مسابقه کتابخوانی از کتاب «چلچراغ نماز و خانواده» تألیف حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد بهشتی و انتشارات ستاد اقامه نماز است.

وی به نحوه دریافت کتاب به دو صورت فیزیکی و یا نسخه الکترونیکی کتاب اشاره کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های اینترنتی ستاد اقامه نماز با 50 درصد تخفیف و یا نسخه الکترونیکی کتاب را از سایت ketab.namaz.ir با 80 درصد تخفیف دریافت کنند.

عظیمی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان که مایل به پرداخت هزینه کتاب مورد نیاز برای کارکنان خود هستند می‌توانند به طور مستقیم با انتشارات ستاد اقامه نماز با شماره 02188900059 تماس حاصل کنند.

وی در پایان اظهار کرد: پوستر تبلیغی این مسابقه فرهنگی توسط ستاد اقامه نماز طراحی و چاپ شده که همراه با تیزر تبلیغی در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی ستاد و دستگاه‌های اجرایی و شبکه‌های اجتماعی نشر و ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha